Saturday, August 20, 2011

seronok!!excited!!

directly to the content .. alhamdulillah syukur pd ALlah akhirnya ketemu jua aku dgn insan yg aku rindui,setelah lama berpisah n lost contact.. xsalah naluriku selama ini... benarlah dia org nyer...

kawan lama.. teman lama.. sahabat lama.. susah dia ada.. time aku senang dia ada juga. tp, rasanya dalam banyak2 kawan... aku rasa mmg xleh pisah jiwa ni dgn dia. entah kenapa selalu ingt kat dia. rupanya dia pn ingt kat aku.cuma masa dan ruang xmengizinkan kami bersama spt dahulu. teringt masa belajar dulu.. aku rasa aku ni antara org yg kesepian xpunya sesiapa. entah cemana datang dia ni mendekati aku. xsangka sejarahnya lama.. wpn lambat.. bibit2 persahabatan.. tp,, akhirnya dalam banyak2 sahabat yg aku jumpa.. kali ni mmg berbeza. seorg yg sgt sederhana, menjadi telinga utk aku luahkan segala cerita dan kisah ceria duka..

hari ini aku bertemu dgn dia. tp, mgkn juga harini terakhir jumpa dia.. at least da jumpa.. lega. kdg2 rindu sgt2.. tp jumpa jauh2 pn okla.. drp lenyap camtu je...






No comments: