Friday, November 13, 2009

i'm back!

assalamualaikum kpd para pbaca semua.. dah lama aku x jenguk blog ni. gara2 kene block! huahuahua.. bil tenet smpi ke alamat umah mertua. pastu, lama2 dah malas nk g bayar. sb br2 ni bz giler dgn budak2 exam akhir tahun. aktiviti menyusun, stapler dan mbuat agihan kertas budak2.. hingga budak abis exam.. tanda kertas lak! then, kene analisa markah.. n mcm2 lg lah alasan aku utk x online. but now.. i'm home!

23 Nov 2009, berita utama dr aku n husband.. sekali lg kami kene KDC(Kursus Dlm Cuti). ape lg.. maktab ler...!!! so, sape yg rasa2nk ajak aku g kenduri kawin ker.. kenduri tunang ker.. birthday party ker.. kenduri cukur jambul ker.. aqiqah ker.. even kenduri berkhatan pon... aku x dapat nk pegi.. maaf yek! kali ni KDC agak lama. sebulan.. dan first week aku ada kuliah dr pagi sampai mlm. after 1 month.. br abis cuti ni. sedih giler sb kene tglkan Tasneem lg. malah aku n husband pening giler nk pk n urus anak time ni. mgkn Tasneem duk umah nenek di Segamat.. tp mgkn jugak duk umah mertuaku di Sri Kundang.. atau.. ada jugak plan lain. iaitu menumpang umah makcik kpd suamiku di Bangi. Wallahua'lam.. tgkla nanti cmne.. aku harap semoga Allah bg yg terbaik buat aku, suami and anak kesayanganku.

5 Dis 2009 ni, kakakku nk g Cameron Highland. dia nak bawa parents aku skali. Emak pula, bhajat nk bawa Tasneem bsama. aku harap Tasneem sht dan dapat pegi..

18 Januari 2010 adalah tarikh keramat bagi aku. hihi.. saje je guna "keramat". padahal biasa2 jer. cuma, aku start praktikum pd tarikh tu. harap semua khair...

sejak aku x jenguk blog, mmg teramat byk perkara yg blaku dlm hidupku. ianya mmg mengubah mcm2 benda yg bkaitan rapat dgn diri aku. hal ini nanti aku catat dlm post akan dtg.. sb, teramat byk yg hendak dikongsi dan byk benda aku nk tanya pndpt para pbaca... mmg kali ni aku alu-alukan pndpt byk org...... khususnya yg pakar bidang agama. pakar bermaksud.. yg mmg tahu ttg masalah tersebut dan penyelesaiannya. bukan pakar bidang agama yg bkaitan dgn permasalahan di luar pbincangan tu nanti. ok.. noktah di sini... tq for spending time in here. wassalam...

No comments: