Friday, December 5, 2008

Selamat hari raya haji..

aku skrg kat Segamat Johor. balik kampung sb nk sambut raya Haji bsama family aku. mak, abah n adik beradik aku yg smuanya 7 org. kali ni, adik beradik aku dapat bkumpul semua. takde yg tcicir la.. selalu payah nk bkumpul semua, sejak dah bkeluarga ni. ada je yg tenggelam.

saat paling best, bila tasneem dpt bsama main dgn sepupu2 dia. umair dan khairullah.. semua dah besar dan boleh bjalan.. ada yg boleh cakap.. tp best sgt sbb wpn tasneem paling kecik, dia tak ketinggalan. dia dah mcm sebaya dengan umair dan khair. dia dah boleh melompat.. cakap pn dah mcm2.. kelakar tgk budak2 ni main. smlm aku beli keta mainan dan telefon mainan kat pasar malam masa dlm pjalanan ke segamat. pastu umair dgn tasneem seronok bukan main. ayah aku bhenti kete kat surau utk solat isyak.. dorg main kete tu.. bgelak ketawa.. tuhan je tau!

herm.. aku skrg kat cc ang aku. masa ni la aku nk ngadap pc ni. kalau tak,,, nk kuar umah g cc pn melekit je. harini jumaat, tak ramai sgt org dtg cc. mgkn petang nnt kot.

aku tak dpt nk menulis byk.. tetiba mati idea. lagipun gambar tak dapat nk masukkn lagi..

cuma nk ucap selamat eduladha kpd semua! maaf zahir btn

kepada suami tercinta.. selamat menunaikan ibadah haji.. begitu juga pd semua jemaah haji yg lain.. wassalam

No comments: