Sunday, July 12, 2009

Kenangan suami bersama member di Baidhok, Saudi Arabia - "Bukit Magnet"

Gambar ni aku suka tgk sb membuat aku teringat saat manis masa pegi Baidhok. tapi, masa ni.. suami aku pegi dgn member2 dia yg dah nk grade. masa ni aku dah pn balik ke Msia.. gambar ni aku amik dlm kamera digital suamiku.. dia bg aku masukkn gambar2 ni dlm blog. aku suka tgk gambar2 dorg ni.. nampak hubungan yg sgt akrab. tergambar juga raut wajah suamiku yg sgt gembira masa ni. dia mmg sayang kat member2 lama yg sama2 belajar kat Madinah.

Suasana di Baidhok ni, masa tgh berakhir musim sejuk.. biasanya masa ni plg best utk berkelah. golongan syabab mmg suka aktiviti rehlah begini.. lihatlah pd wajah2 mrk.. masa ni, mrk buat barbeque utk isi perut. mereka main bola, dan ada yg mendaki bukit.. biasanya cuaca begini nampak je mcm panas. sbnrnya angin yg bertiup sangat dingin(sblm matahari tegak).

Nak buat persiapan barbeque


Tengah rengtungkan ayam.. haha..gurau je

Baba Tasneem kat tengah tu.. semua posing maut!

Baba Tasneem sengih je.. dah mandi ke belum ni.. cam kerang bucuk jer!hehe

hah.. makanlah korang air tangan aku..hoho..

No comments: