Monday, April 7, 2008

Geant II

Alhamdulillah, kenyang perut ni. Aku br lps masak, kemas dapur n mkn nasi. Masak biasa2je lauk sotong gorg kunyit. Tasneem dgn Baba dia tgh lena mgkn sbb ngantuk n penat. Yela skrg musim pns, siang2 hari sdp tido jela. Dgn aircond yg sejuk2 suam, pasti mbuatkn org yg tdo tu bmimpi 4,5 round.

Sbnrnya, aku nk smbg ttg Geant smlm. Best jugak tmpt ni, mcm2 ada. Wpn keadaannya bsepah dan tak terurus dgn baik, bkn lah kesalahan tu diletakkn pd pemilik atau pekerja Geant ni. Semua org akan menggelengkn kepala, sbb pk ttg keghairahan pbeli dan pengunjungnya. Semua org tau, benda yg berterabur ni adalah angkara pembeli dan makhluk2 yg tak bdisiplin. Tp, nk bt camne, dah ramai sgt yg dtg. Msg2 mesti nk selamatkn diri, dan memilih jln plg mudah utk bg keselesaan diri dlm keadaan bhimpit2 tu. ye, tak?

Hm, aku sempat beli anak patung utk Tasneem. Patung binatang. Murah sesangat, jd aku beli 2,3 bijik. Hehe.. Hm, aku sbnrnya tgh pk nk ke sana lg. Tgkla, mlm ni atau mlm esok. Nak kuar cari brg utk family aku. Mak aku kirim dr Msia. Kebetulan kawan ayah aku nk dtg sini, jd aku kirim kt dorg brg2 ni nanti. Ikutkan hati nk beli mcm2 je utk family, tp sian lak nnt pakcik tu nk bawak. Dia dtg jauh2 mesti nk bawa blk ole2 utk family dia. Jd, aku phm2 sdri la, beli yg sikit2 je..


No comments: