Wednesday, March 26, 2008

Album kawin



Ni gambar family aku. Masa ni kami dpt bkumpul sempena hari pkahwinan aku. Aku saje masukkn gambar2 ni nak tunjuk gambar family and gambar kawin, sbb ada member2 yg blm tgk gambar aku masa kawin. Sbb dorg tak datang masa kawin n aku tak bkesempatan tunjuk album kawin aku. Gambar ni pn terhad je ada. so, hrp semua tgk jela ek. hehe.. Gambar pakai baju kuning tu majlis umah aku. Yg pakai baju hijau tu lak, kat umah mertua, majlis sambut menantu. Tp masa ni, aku dgn akk ipar aku bt majlis serentak. Majlis kawin dia, dan majlis sambut menantu utk aku.

Gambar ni je aku tunjuk. Dlm byk2 gambar ni, gambar abg aku takde. Mana ntah dia pegi aku tak tahulah. Mgkn busy layan tetamu kot.. takpela, akk ipar aku wakil. Gambar yg ramai semua sedondon baju kuning tu ahli family sebelah aku. Yg lagi satu tu, ahli keluarga sebelah suami aku. Family aku ramai ler.. berbanding family sebelah suami. Dari kiri belakang, gambar yg paling ramai org ni, ialah, Akak aku(kak Ecah), Emak, suami aku(Hafiz), aku, Abah dan adik lelaki aku (Mamat). Bahagian depan kiri, adik aku (Miah), akak ipar (Kak Lin), adik bongsu (Khadijah), dan adik aku (Siti).

Gambar kedua lak, family sebelah suami aku dr kiri belakang, Abah, adik Balqis, suami aku(Hafiz), aku, Mama, dan Alias(suami akk ipar aku). Pastu yg depan tu akk ipar aku(Ayu).

No comments: