Thursday, March 13, 2008

EXTRA>SACOH>PANDA

Smlm aku tak tulis blog pn sbb aku kpenatn sesangat. Ntah ape aku bt, x ingt la smpi aku pnt sgt. Mlm lak, tetiba Niza ajak aku kuar. So, ape lg.. yg penat tu secara auto nye hilg. TING! magik je.. hehe ini lah kuasa luar biasa dlm diri kt. Bila kt rasa excited, perasaan kt semua yg sdg kt lalui tu, akn hilg dan berubah sekelip mata. Sama mcm klu kene kejar anjing giler.. longkang besar pn kt blh lompat. Tp, tu bknla excited. hehe.. tu tengkezut nama nye.. huahuahua

Aku smlm ingt nak g jejalan je. Tp, balik umah je,, sedar tak sedar.. nak penuh satu bonet kete aku borong. Alah,, bkn beli apepn. Brg kperluan dapur je. Dgn brg dalaman yg secret. hehe.. mcm biasa aku g dgn family bkn bdua je. Aku sempat tgkp gmbr utk muatkn dlm blog ni. Tp jap lg la,, bila sempat aku masukkn. Aku dpt respon baik klu aku letak gmbr dlm blog aku ni. Hmm..hampeh!Nmpk sgt org malas nk baca contengan ku ni. Semua org mcm budak2 je, suka tgk gambar2. Hehe.. (sbnarnya aku pn sama je).

Wah! Dahsyat sguh ekspresi pmbeli2 smua. Ghairah btol tgk harga brg kat Hyper Panda. Mana tak nye brg byk yg promosi murah. Mmg murah giler2, n ada kualiti. Aku ni takde bajet lak nk beli baju baby. Silap btol. Ada harga kurg RM10, atau 10 Riyal ke bawah. Baju cantik2..tp last2 cuci mata jela. Beli brg yg perlu je. Suami aku belanja aku beli skirt 2 helai, tu yg best. Dah lama aku nk. Alah,, murah je. Tu yg beli tu. Kalau mahal, aku pn tak beli. Niza beli vakum. Murah harganya bbanding kat Sacoh and Extra, padahal dua2 tempat tu khas jual brg letrik. Tp kt Panda gak murah. Ibaratnye, Panda ni mcm Mydin ler kat Msia. Cuma Mydin tu byk brg low quality. Panda ni ok lg la..

Hm.. dahsyat tak dahsyatnye..brg dapur mmg habis gak dijual. Nasi, lauk pauk, roti, donat, semua sold out! mmg mcm kebulur ke,,apa aku pn tak tahu la. Ala, org Arab ni tak heranla..dorg byk duit. Pastu mkn pn mana reti ciput2. Sekali mkn, satu talam diorg lantak. Mmg dah jenis org camtu. Bkn gelojoh, tp mgkn cuaca, keadaan kt sini kot mbuatkn dorg kene mkn byk. Ntahla, aku pn tak sure la. Yg pasti, aku mmg kempunan btol. Ada sayur salad murah gak dijual. Tp habis, yg tgl cuma saki baki je. tu la.. silap gak, aku ni datang awal. tp round kat bhgn baju n brg2lain dulu. Last br g kat bhgn makann, brg dapur. Tu yg sold out! hehe..takpela.. tu pn dah abis 150 riyal.. kalau lg byk, lg abis duit aku sumbangkn kat Panda tu.

Niza puashati la dapat beli vakum. Pasni leh la aku pinjam vakum baru dia tu.. sewa sebulan dua ke.. huahua..okla, ni jela aku coretkn. Aku pnt sgt smlm tu yg tak tulis blog. Harini aku qodho' buat dua sekaligus.

1 comment:

My Life said...

waduh2.. bershoping sakan nampaknya.... akak tak ajak azie pun gi shoping sama... azie nak ikuttttttttttttttttttttttttttt gakkkkkkkkkkk... uwaaaaaaaaaaaaa