Friday, March 21, 2008

Pasar > Panda






Lepas aku gi pasar dgn Niza, kitorg semua ke Panda sbb nak beli brg dapur. Masa ni best sgt2 sbb awal pagi cuaca sejuk cikit dan berangin. Masa ni rasa best je udara luar, kalau dok umah terperuk je rasa. Masa ni jugak, kat Panda tak ramai org mcm biasa. Malah brg2 semua penuh dan cantik je tsusun. Kalau mlm biasanya agak huru hara sket dan terabur je. Ni org tak ramai dan barang mcm br sampai je semua.


Best sgt2, aku yg kehausan dan kelaparan, beli air kotak n mkn roti sambil jln2. Aku beli ikan sket kat sini, sbb kat Pasar tu ikan aku yg nak tak brp ada. Sini ikan mahal ler. Aku beli stgh kilo ikan tenggiri je dah 16 Riyal=RM16. Aku beli buah2 sbb sini buah agak murah bbanding tmpt lain. Sayur pn murah. Sini blh dikatakan semua ada, yela nama pn Hyper Panda. Aku letak Tasneem dlm kete tolak. Comel je dia dok dlm tu. Heehee.. tgkla ye. Gambar ni sempat tgkp cpt2. Mcm tak brp sedia sgt. Ala2 candid..

No comments: